everything happen for a reason

i tak tahu nak taip apa kat blog i ini..final exam untuk second sem ni akan mula minggu depan..mula dari 12 april hingga 26april.. i sudah pun buat persiapan awal..buat nota kecik..dan pahamkan segalanya..
so time nak exam i akan menghafal and fahamkan lg dengan lebih mendalam..

kadang-kadang raselemah and tension sangat sampai apa yang baca tak sampai pun dalam hati. tapi i keep trying jugak la membaca. tapi itu pun lepas menelefon mak and ym dengan sapa je la....

rindunya kat rumah, kat mak bapak..mak owg nak mintak maap banyak terhadap segala dosa orang..orang tahu orang banyak dosa dengan mak..mak ampunkan la..supaya orang tenang jawab periksa and rasa yakin dengan diri orang..orang perlukan restu mak..orang perlukan redha mak..sebab keredhaan Allah adalah datang daripada redha seorang ibubapa..

sekarang orang sudah sakit..sakit tekak and batuk,,ni air osmosi punya pasal la..asal la i je yang allergic dengan air osmosis..orang lain ok jek minum bergelen-gelen..aiyak!!

Ya Allah aku minta keizinan Mu untuk melakukan perkara ini :
malam ini 10 april  nak study pasal muscle testing..esok sambung pasal active and passive exercises..pastu  nak belek balik nota-nota yang dah penah cover dulu..sebab i nak cover balik..pastu nak hafal..
Ya Allah, aku mohon Kau redhai, rahmati dan berkatilah segala perancangan aku, kerana aku hanya mampu merancang dan hanya Kau yang berkuasa menentukannya..

aku yakin dengan janjiMU, segala keperitan itu adanya kesenangan..alhamdulilah aku bersyukur pada Mu Ya Allah kerana Kau memilih untuk memberi ujian kepada ku.. pada sangat ini lah aku benar-benar sedar siapa aku setelah lama aku melupakan Kau..ampunkan la segala dosa ku Ya ALLAH..



1 comment: